El nostre impressionant 5de9f(c)!!!

Vídeo de la Candidatura dels Castells a Patrimoni immaterial de la humanitat

sábado, 19 de septiembre de 2009

Ja ha arribat l'hora!

Ahir (divendres 18), després d'anar al concert d'Els Pets (a primera fila), que va ser fantàstic, vaig anar cap al local i em vaig canviar per un quart d'hora d'assaig de canalla que quedava... No massa cosa, algun pilar amb la Judit i l'Àlex i ja està (el que si que és veritat és que de poc no em lesionen, ells dos juntament amb l'Àfrica al penjar-se damunt meu tal qual jajaja)... Després vaig sopar davant del local amb els altres que estaven sopant per allí, no pas amb la canalla jajaja!! Després del sopar anava arribant gent i més gent, fins a començar l'assaig... el local poc a poc s'anava omplint... Un assaig (amb banda sonora inclosa) molt bo per a encarar les diades de la Festa Major de Tarragona, la millor festa major del món!!
El dia 20 primera cita, amb clars objectius i clars motius per a ser, com sempe, una de les millors diades de tot el calendari casteller, dues colles de gamma extra amb les dues colles grans locals!!! El dia 23, Santa Tecla gloriosa, una altra grandíssima diada, que esperem que no plogui!! I el dia 24 La Mercè!! A veure si enguany fem arribar el nostre pilar caminant a l'ajuntament, que l'any passat es va quedar taaaaant aprop...
Quins nervis, ja ha arribat l'hora que tots estàvem esperant, ens dirigirem a la plaça de la Font a mort!!
A part d'això, ahir després de l'assaig, es van repartir camises. Alegria altre cop. Si l'última vegada ens va tocar a la Mercè, l'Alexia i a mi, aquesta vegada els hi ha tocat a tres bons amics més: a la Júlia Gurí, al Germán i al Pablo Videla!! També li van donar al Gabri Pérez, que tinc al seu germà a classe jajaja. Felicitats a tots!! I ara, a suar-la tant diumenge, com dimecres, com dijous!! Demostreu de quina colla sou!!

PD: No, al del pèl taronja encara no li han donat la camisa!! jajajaja
PD2: Felicitats a la Xènia per l'article de l'esperidió!!

1 comentario:

  1. No, a mi encara no me l'han donat, i aixó que jo he sofert més que el Germán, collons. I a més a més ell no sap diferenciar una crossa d'un dau, i si haguesis escoltat el nom l'hi haguessis tret la camisa d'una ostia! Es una vergonya! ES UNA VERGONYA! xDDDD

    ResponderEliminar

Diada de Festa Major (Jove)