El nostre impressionant 5de9f(c)!!!

Vídeo de la Candidatura dels Castells a Patrimoni immaterial de la humanitat

miércoles, 2 de septiembre de 2009

Sant Magí i El Catllar


Com no, no podien faltar la diada de Sant Magí i la del Catllar. Jo no hi vaig ser, però vaig estar molt en contacte amb la gent que més conec de la Colla, per a veure com havien anat les coses o com estaven anant. La veritat és que des de París, el dia de Sant Magí, vaig estar bastant nerviós i molt pendent del mòbil, a veure si m'arribava ja el primer sms del dia sobre la gran diada... Al final em va arribar un sms de la Xènia: "No sé si ho saps, però el 3 ja el tenim descarregat". Quina il·lusió!! Estava content pel que quedava de dia. Li vaig enviar jo també un sms dient-li que com estava anant la diada i què estaven fent les altres colles. Em va respondre dient: "Ara els matalassers volen tirar el 3". I jo, tranquil, pensava... enguany no estan del tot bé, però també dient... son matalassers i al tanto... Total, que el següent que em va enviar va ser: "L'han descarregat i ademés s'estàbarallant gent... per cert, el tenien bastant malament". Que extrany... jejeje.
En fi, fantàstica diada de Sant Magí, tothom sap que m'hagués encantat ser-hi!!
Resultats (els pilars, els conto a partir dels sis pisos):
Jove: 5d8, 3d9f i 2d8f
Xiquets: 2d8f, 3d9f, 4d8
St. Pere i St. Pau: 3d7, 4d7a, 4d7
Serrallo: 3d7, 4d7a, 4d7

Felicitar a totes les colles que hi van participar, perquè ha estat una boníssima diada, de veritat!! I esperem que Santa Tecla sigui encara millor!!

Pel que fa a El Catllar, no es pot dir tanta cosa... Hi havia moltes ganes de fer que fós una grandíssima diada lila i així va ser, però va quedar un regust agredolç (almenys des de París) al no poder descarregar aquest 3d9f que havíem descarregat el dimecres passat per St. Magí... Pel que es veu, s'ha fet mal alguna persona en la caiguda, esperem que es recuperin molt aviat i que es trobin fantàsticament tots!!
Resultat:
Jove: 5d8, 3d9f(c), 4d8
Vella de Valls: 2d8f, 3d9f, 4d8a, p6
Castellers de Vilafranca: 4d8a, 3d9f, 3d8a, p7f

M'agradaria donar les gràcies també a tots aquells que em va enviar sms, com la Xènia, la Marina, la Júlia i els meus tiets (Montserrat i Greg). I dir-vos als tios: No sigueu tan rates!! jejeje
Agraïr també a la M. Neus, ja que li agafo la foto de Sant Magí, gràcies!!

Foto: M. Neus Baena Font

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Diada de Festa Major (Jove)